20 APR 2018

RICS Gala 2018

Enthousiaste steun voor Stichting Zwerfjongeren Nederland

Voorburg, 19 april 2018 – Twintig woningen voor zwerfjongeren in Amsterdam, 20.000 Euro voor de Stichting Zwerfjongeren Nederland (SZN) en diverse beleggers die onderzoeken hoe zij een of meerdere gebouwen geschikt kunnen maken voor bewoning door jongeren. Dat is de opbrengst van het goede doel, dat werd ondersteund op het RICS Gala 2018.

"RICS heeft een maatschappelijke rol, bestaat 150 jaar en in Nederland ruim 20 jaar. Daarom wilden wij een goed doel sponsoren, dat past bij onze organisatie." Voorzitter Wendy Verschoor

RICS leden hadden hiervoor 16 goede doelen aangedragen, waarvan de SZN het dichtst bij RICS bleek te staan.

Vertrouwen door professionele standaarden

RICS is een wereldwijde professionele organisatie. Wij ontwikkelen en handhaven de hoogste professionele kwalificaties en standaarden in het taxeren, ontwikkelen en managen van grond, vastgoed, bouw en infrastructuur. Onze naam staat voor de voortdurende ontwikkeling van standaarden die zorgen voor vertrouwen op de markten en een positieve verandering in zowel stedelijke als landelijke gebieden.

Fotobijschrift:

Stef Weekers, bestuurslid RICS, overhandigt de cheque van 5.000 Euro aan directeur Hella Masuger van SZN. In het midden Ellen Masselink, die SZN heeft voorgedragen. Tijdens het RICS Gala 2018 verhoogden aanwezigen het bedrag tot 20.000 Euro, zegden twee vastgoedbeleggers toe om twee panden uit hun portefeuilles te onderzoeken om geschikt te kunnen maken voor jongerenhuisvesting.

Voor meer informatie, niet voor publicatie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Rainmaker Strategische Communicatie
Ton de Roo