7 JUN 2018

AM wordt RICS Regulated Firm

Voorburg, 7 juni 2018 – Wendy Verschoor, Voorzitter Bestuur RICS in Nederland, overhandigt het Regulated by RICS-certificaat aan de directeuren Ronald Huikeshoven MRICS en Gerhard Bolk MRICS van gebiedsontwikkelaar AM op de PROVADA.

Er zijn circa 60 RICS Regulated bedrijven in het Nederlandse vastgoed. Wereldwijd zijn dat er circa 10.000. De voorwaarden voor een RICS Regulated bedrijf zijn dat de directie voor het grootste deel uit RICS-leden bestaat, dat er een transparante klachtenprocedure is en de juiste aansprakelijkheidsverzekering.

"AM kiest nadrukkelijk voor externe, onafhankelijke regulering van haar bedrijfsactiviteiten. Een belangrijke stap voor een partij, die multifunctionele gebieden met woningen, commercieel vastgoed en vrijetijds- en maatschappelijke voorzieningen ontwikkelt en dus midden in de Nederlandse samenleving staat." Ronald Huikeshoven

"RICS wordt steeds meer een partner van de professionele bedrijven in de sector, door het RICS-toezicht en -tucht, het bevorderen van het ethisch besef en het produceren van ethische standaarden, waar dienstverlener en opdrachtgever zich aan kunnen houden." Ed Nypels

Vertrouwen door professionele standaarden

RICS is een wereldwijde professionele organisatie. Wij ontwikkelen en handhaven de hoogste professionele kwalificaties en standaarden in het taxeren, ontwikkelen en managen van grond, vastgoed, bouw en infrastructuur. Onze naam staat voor de voortdurende ontwikkeling van standaarden die zorgen voor vertrouwen op de markten en een positieve verandering in zowel stedelijke als landelijke gebieden.

Voor meer informatie, niet voor publicatie:

Rainmaker Strategische Communicatie
Ton de Roo
M 06 55 385 818
E ton@rainmakercommunicatie.nl

RICS Nederland
Ed Nypels
M 06 11 956 302
E enypels@rics.org

Bijlage: foto, van links naar rechts

• Ed Nypels, Country Manager RICS in Nederland
  • Wendy Verschoor FRICS, Voorzitter Bestuur RICS in Nederland